Toppen på ett hus med blå himmel i bakgrunden.
för hyresgäster / intresseanmälan

Fyll i din intresseanmälan idag!

Vi är glada att du är intresserad av våra fastigheter. Genom att fylla i intresseanmälan har du chansen att bli bjuden till visning av något utav våra objekt.

1
Dina personuppgifter
2
Bostadsval
3
Nuvarande bostad
4
Om dig

Ange dina personuppgifter

Dina uppgifter
2
Område
3
Din adress
4
Om dig

Bostadsval

Område:
Dina uppgifter
Område
3
Din adress
4
Om dig

Din nuvarande bostad

Dina uppgifter
Område
Din adress
4
Om dig

Dina uppgifter

Tack! Vi har mottagit din intresseanmälan.
Ledsen, något gick fel. Vänligen prova igen.

Vanliga frågor

Här hittar du svar på vanliga frågor om vår felanmälan och hur det fungerar.

Hur gör jag en felanmälan?

För att göra en felanmälan går du in under "För Hyresgäster" och gör din felanmälan. Se till att ge en tydlig beskrivning av felet, uppge din lägenhetsadress och när problemet uppstod.

När ska jag byta kol- eller fettfilter?

Det är ditt ansvar att byta filter, vanligtvis var 2–3 år beroende på hushållets matvanor.

Vad gör jag om jag får problem med TV-bilden?

Om du bor i ett Tele2- eller Telia-hus, ring deras felanmälan enligt numret på informationstavlan. Vid andra anslutningar, kontakta Felanmälan.

Vad ska jag göra om belysningen eller en elektrisk apparat slutar fungera?

Kontrollera först att säkringarna är hela. Vid behov, byt säkringen själv med en säkring av rätt amper och färg. Ha alltid extra säkringar hemma. Återstår problemet så gör ni en felanmälan på vår hemsida.

Vad ska jag göra om jag upptäcker ohyra?

Gör en felanmälan för att få numret till det företag som är anlitat för att bekämpa ohyra. Du ska själv ringa dem så att de kan boka in en tid.

Vad är mitt ansvar gällande brandvarnare?

Även om varje lägenhet är utrustad med brandvarnare ansvarar du för att kontrollera att de fungerar, rengöra dem vid behov och byta batterier när det behövs.